Współpraca

środa, 18 lutego 2015

Pomoce dydaktyczne w przedszkolu - przechowywanie

Jakiś czas temu jedna z lajkowiczek B-W, zapytała mnie o to, jak przechowuje swoje pomoce dydaktyczne. Odpisałam na wiadomość, po czym owa Pani stwierdziła, że mogłabym się tym pomysłem podzielić. Nie wiem czemu tak długo zajęło mi zebranie się i napisanie tego postu, ale w końcu to zrobiłam :)



Owy pomysł na przechowywanie pomocy dydaktycznych, nie jest ani nowatorski, ani odkrywczy, ale na pewno bardzo tani. Podpatrzyłam go od koleżanek starszych stażem w mojej placówce.
Wszystko opiera się na Ikeowskich, kartonowych segregatorach :)

Link do produktu
Owe segregatory podpisujemy tematykami, do których pomoce dydaktyczne w nim umieścimy
Ot i cała filozofia :)




Przez niecałe 3 lata pracy w zawodzie, zgromadziłam już 20 takich segregatorów z pomocami, a tych pomocy ciągle przybywa :) Ale co ja zrobię, że lubię drukować, kalkować, kolorować, wycinać i laminować :D





5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł też lubię wycinać, laminować i zbierać :) Mam ogromną ilość pomocy i zastanawiam się jak to wszystko segregować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przechowywanie pomocy w formacie a4 to żaden problem, jednak co zrobić z tymi dużymi planszami? Jak je przechowywać, aby szybko znaleźć odpowiednią planszę oraz aby się nie zniszczyły?

      Usuń
    2. koperty lub teczki A3 na plansze w tym formacie lub do poskładania do tego formatu, a dekoracje np. w ogromnych, tekturowych teczkach. Wszystko opisane :)

      Usuń
    3. Można poprosić o adres email do pani lub jakaś inna formę kontaktu

      Usuń
  2. Odnośnie dużych formatów...ja robię dużą kieszeń z dużego brystolu...następnie kilka takich ogromnych kopert układam w 1/2 pudełka po czymś dużym/jakieś sprzęty np.rtv/. Szerokości ok 10 cm max bo potem jest takie pudło z zawartością ciężkie. W tym trzymam też tablice demonstracyjne. Wygodne i te duże gabaryty nie rozsypują się.

    OdpowiedzUsuń