Współpraca

czwartek, 6 października 2016

Urodziny bloga - podsumowanie i urodzinowa :)

Jak ten czas leci!
Nawet nie wiem kiedy minęły te trzy lata. W zeszłym roku, w natłoku pracy, zapomniałam o drugiej rocznicy założenia bloga.
W tym roku, pamiętałam i nawet znalazłam czas, by podzielić się z Wami tą cudowną wiadomością :D

Nie ukrywam, że mimo, iż moje internetowe dziecko, zawładnęło sporą częścią mojego życia prywatnego, to jestem z niego strasznie dumna. To dzięki niemu, mam możliwość nawiązywania kontaktów z cudownymi ludźmi, pozwala mi ono realizować swoją pasje i dzielić się efektami swojej pracy. I co najważniejsze - dało mi możliwość dołączenia do załogi niezwykle kreatywnych osób, a także uświadomiło, że w placówce oświatowej, da się ograniczyć papierologię do minimum!
 
Ale dosyć z roztkliwianiem się :P

Na początek kilka statystyk :D


Do tej pory, opublikowanych zostało 230 postów w 56 kategoriach;

Łączna liczba wyświetleń na chwilę obecną, to 913 000, w tym:

Polska
849669
Stany Zjednoczone
20763
Wielka Brytania
6157
Rosja
6036
Niemcy
6030
Irlandia
2252
Litwa
1657
Holandia
1455
Francja
1138
Hiszpania
1073

Codziennie, odwiedza mój świat średnio 1500 osób. Ale czasem liczba sięga nawet 4000;

Łączna liczba opublikowanych komentarzy na blogu to 853;

Najpopularniejsze blogowe posty to:
27.04.2014, Komentarze: 5


15633
14511
14459
14172

Liczba fejsbukowych fanów przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania i wynosi ponad 11 000 osoby;

Najczęściej wyszukiwanym słowem kluczowym, odsyłającym w przeglądarkach do mojego świata, był "boberkowy world" :D  

I czego chcieć więcej? Liczby mówią same za siebie ! <3


Z okazji owych, trzecich urodzin, postanowiłam zorganizować dla wszystkich swoich czytelników zabawę.  Na czym zabawa będzie polegać?? Już tłumacze :)

Jeśli kiedykolwiek przeprowadziłeś zajęcia  w oparciu o konspekt zamieszczony na blogu lub korzystałeś z pomocy dostępnych na blogu (chodzi o pomoce do zajęć, wystroju sali czy do pracy indywidualnej ), na Facebook'owym profilu, pod postem reklamującym ten wpis:
- zamieść zdjęcie z zajęć prowadzonych w oparciu o blogowy konspekt
lub
- zamieść zdjęcie sali, kącika, tablicy dydaktycznej z pomocami z bloga,
oraz
- napisz komentarz z jakich konspektów/pomocy korzystałeś i w jaki sposób ich wykorzystanie wpłynęło na przebieg zajęć/wystrój sali/itp.

Na komentarze czekam do końca miesiąca ;)

Spośród komentujących zostaną wylosowane 3 osoby, a każda z nich otrzyma jeden z poniższych upominków:
- 1x laminator A3
- 1 x zestaw folii do laminowania A4 (80 mic.)
- 1 x zestaw 500 kartek kolorowego papieru ksero.

Każdy komentujący natomiast, otrzyma wybrany przez siebie zestaw boberkowych pomocy/materiałów do samodzielnego wydruku.


W ten sposób, chcę Wam  podziękować, za to, że zaglądacie do mojego malutkiego świata, zostawiacie po sobie pamiątkę w postaci komentarzy pod postami tak na blogu jak i na fejsbukowym fan page'u. To dzięki Wam ten blog istnieje. To Wy dajecie mi motywację do dalszego działania <3

DZIĘKUJĘ, Agata <3

2 komentarze: